Betaling & verzekering

 

Betalen & Verzekering

Betalen

U krijgt onze nota via e-mail of in een roze envelop. Dat wordt verzorgd door Infomedics, een bureau voor financiële administratie binnen de zorg. 

Wij sturen Infomedics welke behandelingen wij bij u gedaan hebben. Infomedics stelt de nota op en neemt  contact op met uw zorgverzekeraar. Als u verzekerd bent, dan wordt het verzekerde deel van de nota rechtstreeks aan Infomedics uitbetaald. Het niet-verzekerde deel wordt door Infomedics bij u in rekening wordt gebracht. In alle gevallen krijgt u de nota van Infomedics. Ook als de verzekering alles betaald heeft. Zo blijft u op de hoogte van wat wij declareren. 

Heel soms wijken wij van deze werkwijze af:

  • Omdat u heeft aangegeven de nota zelf rechtstreeks te willen ontvangen.
  • Omdat uw zorgverzekeraar de nota van Infomedics niet accepteert.
  • Als uw gegevens niet juist zijn doorgegeven aan ons. 

Als u inhoudelijke vragen heeft over de nota, neem dan contact op met ons. Bij vragen over de afhandeling van de nota neemt u contact op met Infomedics. Infomedics kunt u bereiken op www.infomedics.nl of telefonisch: 036-2031900, van 8.00 uur tot 18.00uur. 

Meer informatie vindt u op: www.infomedics.nl/faq  

Verzekering

Aan iedere behandeling is een code toegekend. Aan de hand van deze code bepaalt uw verzekeraar wat wel en wat niet vergoed wordt. U kunt zich bij veel verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Meer informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking vindt u op: www.allesoverhetgebit.nl.